Fakturor och kvitton
Fakturor och kvitton
- Så gör duHitta din momsfakturaVärdar och gäster kan få tillgång till momsfakturor via sitt Airbnb-konto.
- Så gör duLägga till information på gästkvittonDitt kvitto baseras på den information du tillhandahåller vid bokningstillfället och det kan inte redigeras när det har utfärdats.
- Så gör duHitta kvitton från tidigare bokningarDu kan gå till dina resor för att hitta ett kvitto för en slutförd vistelse.
- Så gör duSkriv ut dina bokningsuppgifterI dina bokningsuppgifter hittar du ett alternativ för att skriva ut eller spara dem som PDF.
- ReglerMomsfakturor till Kina (fapiao)Detta är vad du bör veta som gäst om du behöver en fapiao för ditt rum, städavgifter och andra avgifter, eller som värd om du behöver en fap…
- Så gör duHur kan jag kostnadsföra min affärsresa med hjälp av Concur TripLink?Du kan länka dina Airbnb- och Concur TripLink-konton och få bokningskvitton från Airbnb automatiskt uppladdade till ditt Concur-konto.
- Så gör duVad är mitt Taiwan eGUI?Ett taiwanesiskt eGUI tillhandahålls närhelst taiwanesisk moms tas ut för Airbnbs serviceavgifter eller på boendepriset, plus eventuella avg…
- ReglerKvitton och fakturor för Brasilien