Betalningsmetoder
Betalningsmetoder
- Så gör duBetala utanför AirbnbOm en Airbnb-värd på Airbnbs webbplats ber dig att betala utanför webbplatsen eller via ett annat företag ska du rapportera det till oss.
- Så gör duAccepterade betalningsmetoderVi stöder olika betalningsmetoder beroende på i vilket land du har ditt betalningskonto.
- Så gör duRedigera, ta bort eller lägga till en betalningsmetodSå här kan du hantera dina betalningsmetoder.
- Så gör duÄndra betalningsmetod för en bekräftad bokningOm din bokning har bekräftats och betalats kan du inte ändra betalningsmetod. Om den inte har bekräftats kan du avboka och boka igen med en …
- Så gör duAnvända flera betalningsmetoderOm du inte har Airbnb-krediter eller en kupong att använda kan du inte dela upp den totala kostnaden för din Airbnb-vistelse eller -upplevel…
- Så gör duHur bekräftar jag min betalningsmetod?Du kan gå till ditt konto och följa anvisningarna.
- Så gör duValutor som stödsVi stöder många olika valutor och sätt att betala. Lär dig mer om dem och potentiella avgifter som är associerade med ditt val.
- Så gör duHur kan jag betala med PayPal?Om PayPal är tillgängligt kommer du att kunna välja det på betalningssidan.
- Så gör duHur använder jag PayU för att betala?PayU är tillgängligt som betalningsmetod om du anger Indien som ditt hemland i din profil.
- Så gör duHur använder jag Alipay för att betala?När du skickar en bokningsförfrågan och väljer att använda Alipay kommer du att omdirigeras till Alipays webbplats, där du kommer att logga …
- Så gör duHur använder jag Sofort Überweisung för att betala?Om tillgängligt, välj Sofort Überweisung (eller Sofort Banking) som betalningsmetod så vägleds du genom betalningsprocessen.